Din ce in ce mai des, decizia de achizitie a unui bun este luata la punctul de vanzare, iar cumparatorul are la dispozitie o gama variata de produse din care poate alege.

Pentru a fi eficienti si pentru a reusi sa impuna brandurile pe primul loc in decizia de achizitie a unui cumparator, specialistii in marketing trebuie sa descopere acei factori care influenteaza decizia de cumparare a indivizilor, barierele care stau in calea unei achizitii, contextul in care are loc actul cumpararii, dar si motivele si interesele din spatele procesului de cumparare.

Marketingul pentru cumparatori consta astazi in transformarea procesului de achizitie intr-o experienta valoroasa si mult mai facila, mai putin costisitoare, mai rapida si mai eficienta.
Shopper Marketing Conference a oferit participantilor sansa de a descoperi cum sa transforme consumatorii in clienti interesati si, in final, in cumparatori.


Evenimentul a abordat subiecte de actualitate privind marketingul “la raft” precum:
• Cum putem defini comportamentul cumparatorului si cum comunicam cu acesta
• Tendintele care se prefigureaza in activitatea de marketing “la raft”
• Dezvoltarea strategiei de comunicare “la raft” pentru maximizarea profitului
• Cele mai potrivite strategii pentru intretinerea imaginii brandului
• Cum putem integra marketingul “la raft” in mixul de comunicare traditional


Participand la Shopper Marketing Conference ati avut posibilitatea de a afla:
• Care este profilul noului consumator
• Noi tactici de abordare a cumparatorilor
• Planuri de comunicare inovative in spatiul de retail
• Cum putem sa interactionam eficient cu potentialii cumparatori
• Care sunt cele mai eficiente strategii de crestere a vanzarilor


Evenimentul se adreseaza specialistilor si practicienilor din domeniul de retail si FMCG, cu atributii in:
• In-store Marketing
• Retail Planning and Design
• Category Development
• Merchandising Director
• Consumer Insights
• Shopper Marketing
• Brand Management
• Consumer Marketing
• Marketing


 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 

 
   
 

 
   
 

ABONAMENTE GRATUITE
Participantii la eveniment beneficiaza de:
• un abonament Cotidianul pe 3 luni
• un abonament Business Standard pe 1 an
• un abonament Money Express pe 1 an